mandag 2. oktober 2023

17.juli One jump!

Jepp, vi har såvidt startet med et enkelt hopp :-) Først bare løpe etter leke mellom to vinger, så med hoppinne, og så testet vi innkalling over hopp. Her får jeg da god bruk for at vi har trent collar grab, og det med å svinge inn på siden min som vi har begynt å trene i forbindelse med fri-ved-fot.

Fokus fremover er jo helt fraværende på dette stadiet, frem til jeg kaster leka. Da holder jeg igjen i noen millisekund før jeg slipper, så hun rekker å fokusere og trekke fremover. Dette skal vi selvsagt videreutvikle :-) Focus forward er noe alle burde trene for agility 🤩 Så fortsetter vi å trene på lekingen, med drakamp, slippe på kommando, ta leka på kommando og komme med den (som hun gjør helt naturlig, så flaks med den :-) ).

Første gang igjennom hoppvinger 😍

 
 
 
 
Med pinne :-)
 
 
Viktig å trene begge sider.
 
 
Går over hinderet selv for å gjøre det lettere for Kelly og unngå at hun løper utenom.
Og kjekt med en hund som allerede kan 'bli' 🥰
 
Bytter retning.

 
 
Jeg går utenom for første gang, men går såpass langt bak hinderet at rett linje blir over hinderet.
Også måtte fotografen få et lite besøk 😅
 
 
Synes hun hopper fint og balansert her 😍

 
 

 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar