fredag 15. mai 2015

Mai II: mer agility

Deilig med lyse lange dager og masse aktivitet. Det er kurs, stevner og treninger i ett sett om dagen. Stakkars Vienna blir litt nedprioritert for Milo er med på så mangt om dagen..










1. mai er det tradisjonen tro Mossestevnet.
Igjen ble det fint vær og igjen glemte jeg solkrem, så en smule stiv i trynet når jeg kjørte hjem etter en lang dag :-) Dette ble et bra stevne for vår del!
Først fant vi ut at vi faktisk hadde en sjanse igjen til lag-napp. Dette var siste stevnet i inneværende periode, men vi trodde Stein ikke hadde noen napp fra før og at håpet var ute. Men, Stein kunne fortelle at han hadde et napp, og det hadde jo også jeg og Maiken, og plutselig ble lagkonkurransen veldig seriøs :-) Maiken rev nest siste hinder, jeg fikk to riv, Stein gikk feilfritt, og AC gikk helt til slutt med Inca og fikk også 2 feil. Det ble en spennende venting på premieutdeling, og jammen fikk vi ikke 2.plass med 15 feil, og dermed var jeg, Maiken og Stein kvalifisert til årets lag-NM. Morro :-)



Så var det Hopp3 og AG3. Litt annerledes baner denne gangen, men jammen gikk vi ikke to feilfrie løp!!! Det har aldri skjedd før :-) Mistet litt tid et par steder, men endte på en 5. og en 6.plass. Flinke Milo :-)


I tillegg til de faste torsdagskursene med Lise-Irene var vi også hos GiLabb og gikk Lise-kurs første helgen i mai. Fint vær, hyggelige kursdeltagere og fine baner. Igjen så får vi til en god del, og fikk fine tilbakemeldinger. Liten filmsnutt:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar