mandag 2. oktober 2023

5.juni Stell, mer miljø og mer lek!

Vi har så smått begynt å øve på stell: undersøke poter, klippe klør, kjenne over kroppen, børste, og pusse tenner.

Vi gjør alt litt og litt, og før første gang har jeg brukt en godismatte som jeg smører leverpostei eller tubeost i underveis. Kelly synes jeg gjør mye rart, men vi tar det i rolig tempo og uten press 🥰
Hun har også vært med på flere stevner og rundt om. Noe er plutselig skummelt, mens andre ting går helt fint. Sekker, bager, store jakker etc er ofte litt skummelt. Jeg gjør ikke så mye utav det, og tenker at dette går seg til 🥰
Også leker vi videre, og jeg prøver å finne hva hun liker best og hvordan utvikle dette. Hun har også en tendens til å bite etter leka nær hånda mi, så dette må jeg være obs på å ikke oppmuntre videre. Idag har jeg laget fleeceleker, og de var en STOR hit... Hun er fortsatt veldig flink til å bytte leke samt komme til meg hvis jeg kaster, og jeg har så såvidt begynt med kommando for slipp og at hun må vente på beskjed før hun får ta leka. Steg for steg 🥰



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar