mandag 2. oktober 2023

3.september Bur og hjemme alene

Forrige helg ryddet jeg bort en av burene. Jeg har hatt bur i begge etasjer og brukt det om natta, når jeg har forlatt huset, for å trene ro og at jeg er i andre rom - også redusert bruken gradvis etterhvert som vanene har etablert seg.

Har brukt god tid på dette, men nå brukes det kun når jeg må forlate huset i flere timer. Ikke behov om natta lenger, Kelly er så flink til å være rolig. Og veldig søt når vi skal legge oss og hun løper opp trappa og rett i senga si 🤩Vi har også testet å være hjemme alene løs i huset i korte perioder, og det gikk også helt fint 💜 Hun har sluttet å vise interesse for ting&tang som ligger rundt i huset, så forskjellen på mitt&ditt virker å ha sunket inn. Jeg kan ha mat stående ute på lavt sofabord uten problem, også når jeg går bort/inn i annet rom 🤩 Mange små steg som skal på plass 🥰

Koser seg fælt som innehund 😅🤩

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar