onsdag 13. oktober 2010

Hundeleting


Etter at hundedilla'n begynte å spre om seg på jobb så ble jo jeg gira også. Og kom på den lure idéen om at siden jeg ikke hadde tid til hund på fulltid så måtte det jo være noen hundeeiere der ute som hadde for dårlig tid til sin hund også. Så jeg meldte meg som 'ubetalt hundepasser' på nettet :)
Var først og så på ei Golden-tispe som het Fanny, men det var ingen stor match. Den var en smule træææg og hadde ikke noe lyst til å bli med meg på tur.
Så fant jeg Peik, som var en trivelig kar. Men eieren trengte ikke sååå mye pass som jeg ville, så det ble med noen måneder.
Blandingstipsa Fia var neste ut, og der var nok en kjempefin hund, men de fikk omplassert den samme uka som jeg kontakte dem.
Og godt var det, for da dukka Cicho opp, som bodde rett rundt hjørnet for meg! :)
Her er en av mine første bilder av Cicho, fra november 2008.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar