lørdag 9. oktober 2010

Flere hunder

Hehhehe, må bare vise frem noen gamle bilder også...
Lussi var gårdshunden til min tante og onkel i Trøndelag, og var vel den første hunden jeg fikk 'nærkontakt' med. Jeg bodde hos tante og onkel i mange uker et par somre når jeg var 11-12, og Lussi, som aldri forlot gården, fulgte meg snart over alt. En riktig så trivelig hund.



Så fikk jeg egen hund i konfirmasjonsgave, etter myyyye masing hjemme. Her er jeg 15 år, og Archie, min lille fine dalmatinervalp er litt over 2 mnd. Se vi matcher :)









Her er 'lille, søte' Archie som fullvoksen. Hjelpes meg, det ble en svææær hannhund, som jeg gjorde noen klassiske tabber med gitt. Han endte opp med å bli mange kg og mye muskler som var under en smule dårlig kontroll.. Lydighetstrening i lukket miljø hjelper lite når man kommer ut i verden :) Muttern gikk stadig overende på tur, kaffekoppene fløy veggemellom siden de stod i halehøyde, og parketten hadde kloremerker all over... Og det var ikke bare-bare å ha han i fanget når det ringte på døra... Men det var en morsom kar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar