søndag 8. februar 2015

Februar 2015 - Moelv

Da er årets Moelv-stevne over, og det var trivelig som alltid. Bunkra oss inn på Rudshøgda Kro, det er så lettvint, selv om det er spartansk. Lillesnupp har blitt flink til å være med på tur, og venter ganske så tålmodig i buret sitt, og synes alt av folk og hunder er spennende og morsomt.

På lørdag gikk jeg og Milo 4 løp, da det også var Åpen og AC, Maiken og jeg stilte lag.
Lørdag morgen var det Hopp3, hvor vi klarte oss bra lenge og nailet en tricky slalominngang, men så bråbestemte jeg briefingen min på slutten etter lengden og ødela løpet. Argh! Note to selv: ikke ombestemme meg midt i et løp!


AG3 gikk ganske så bra, men missa på en 90graders slalominngang etter mønet (dette står på treningslista vår........), og siden jeg fikk 5 feil valgte jeg å skjerpe inn et stigefelt og disket oss med vilje der.
















Åpen hopp gikk veldig bra, og vi kom igjennom feilfritt og fikk 6.plass, kun 1.5 sek bak vinneren. Jubel!
Video

Så var det lagløp til slutt, og det fikk superbra helt til jeg skulle prøve en send-rundt-og-snu-meg, som bare førte til at jeg ble stående helt i ro og tok hinderet fra forsiden. Argh :-)
Men, godt fornøyd med første dag, selv om jeg ergrer meg over meg selv + slalominngangen.


Søndag var det en tricky Hopp3-bane, og slalomen ble bare tull, samt at Milo forsvant ut på feil hinder etterpå for meg. Valgte å bryte løpet da det ble vanskelig å starte på nytt rett foran en ny tricky linje.

Så da var det godt at det kom en fin AG3-bane som siste løp, og her gikk vi feilfritt! Flere feilfrie, og vi endte på en 7.plass :-)

Takk til alle som filmet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar