fredag 25. februar 2011

Milo !!!

Jippi & hurra, jeg har fått meg hund!! Eeendelig fant jeg en liten gullunge :) Har jo letet og fulgt med vel og lenge nå, på både Finn, Dyrenett og andre websider. Ville ha en ung BC, helst tispe så jeg slapp noen hannhundissues med Cicho. Problemet var bare at det var ikke mange unge BC-tipser til salgs/omplassering derute på Østlandsområdet..
Men så dukket Milo opp, hos Heidis Hundeomplassering. Milo var en kastrert 14 mnd BC-gutt, som Heidi fikk inn. Så etter å ha kost seg i et par mnd på småbruket til Heidi havnet han hos meg.

Onkel Cicho var en smule skeptisk den første uka og følte seg både oversett og i veien, men det går seg til.
Her er fine lille sprettballen Milo.


Og her er vi på vei hjem, 5. februar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar