lørdag 30. september 2023

18.mai Miljø - checked!

Luksus å få ha unghund på prøve, og det ble ingen kjære mor den helga akkurat 😁 Møttes på en bensinstasjon i Arendal, med biler, folk og etterhvert min hunder. Nada problem, og rett bort til meg for å hilse. Jumpet rett inn i min bil, og deretter måtte hun henge med på AG-stevne lørdag, rallystevne søndag og så besøk til min mor. Boligblokk, synlig høyde igjennom vindu og trapp, samt heis - det ble litt vel mye etter en travel helg, stakkars 😁 Så der fant vi noe å jobbe med på sikt. Også trigget hun greit på å se andre hunder løpe agility ja.... En ting til å jobbe med😂 (vant til å løpe med andre hunder på gården) Ellers tok Kelly alt på strak labb! Glad i alt av folk og andre hunder så langt, og generelt veldig trygg og nysgjerrig. Så var det 17.mai fest hjemme hos meg (planlangt lenge før Kelly kom i hus) og klart med 10 personer og skråling, sang, rare hodeplagg, veiving med flagg osv osv så ble det litt tøft innemellom (ikke akkurat hjelp i at Blu synes sånn blir litt vel mye) - men det gikk ganske fint! Brukte bur endel underveis for å få roet alle hundene. Så nå har vi hatt et par rolige dager bare for oss selv 😍


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar