søndag 31. juli 2016

Milo - 1. halvår 2016 stevner

Yeah yeah, her er det lite action, som vanlig... Skal vi se om vi kan oppsummere litt for Milo første halvår... Hva har vi egentlig drevet med?
Stevner:
startet året med dobbelt disk på Kløfta. Så var det Moelv i februar, og her kom vi igjennom et løp med 5 feil og disket resten. Mjøndalen i mars, og her disket vi kun et løp, og kom vi igjennom flere løp med et par feil, og et feilfritt løp og en finfin 3. plass. Så disket vi alt i Arendal, Moss og Tønsberg gitt.. på Brårud kom vi igjennom et løp og trakk oss fra et. OHS trakk vi oss fra det meste, var mye elendig vær og jeg prioriterte Via.
Så var det NM i Drammen første helga i juni, og vi skulle gå både lag og individuelt. Vi hadde mye bra lagresultater bak oss, men mye disk individuelt så hadde lite forhåpninger. Startet med lag og vi klarte å diske på hinder nr 4 etter et dårlig linjevalg av meg... Derimot går vi et knall ag-løp og får 4.plass individuelt og er kvalifisert til søndagens finale! Vår første individuelle NM-finale :-)
Finalen starter veldig bra og vi nailer en litt tricky slalåminngang, men så får vi misforståelse på et bakbytte etter en tunell og da NM over for vår del.. Jaja, morro lell!
I Sandefjord helga etter går vi et 5-feil løp, også klarer jeg å få en strekk i låret......... Står over det meste resten av helga. Hviler 2 uker og prøver meg i Lillhammer, uten mye hell gitt.. Disker første løp på lørdag, står over neste da jeg kjenner at låret ikke er bra, og etter 3-4 steg i første løpet på søndagen så drar jeg opp lårstrekken igjen og må hinke av banen. Argh! Deretter får jeg hvileordre, og må selge plassen min på Odalen summercamp og trekke meg fra HulaHoppen i Sverige. Vanvittig surt.. Så bortsett fra å klare å kvalifisere oss til individuell NM-finale har det vært en litt traurig første halvår for oss.
Så slang vi oss med på et rallystevne i april, og jammen går vi ikke inn til 200 poeng i Eliteklassen og fin super 2.plass (1 sek bak vinneren...)! Juhu, det var veldig uventet.
Vi starter også kl2 i LP i mai, men nuller øvelser så det ble ikke mye å skryte av totalt sett..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar