fredag 5. desember 2014

Oktober

Mon tro om jeg skal prøve meg på månedlige oppdateringer? Ellers blir det jo ingenting her... ;-)
Skal vi se, hva skjedde i oktober da mon tro? NO og kurs..

Vi var iallefall på stevnet Norwegian Open. Et bra stevne for oss, selv om resultatene uteble. Det er jo rimelig hard konkurranse der, med proffe utøvere hvorav flere fra verdenseliten.
Vi hadde flere gode løp, hvor vi uheldigvis disket på siste eller nest siste hinder (er ikke i mål før man er i mål...). Også gikk vi 0-løp i NO Åpen hopp, og var bare 3,5 sekunder bak vinneren! Vi kom alikevel for langt bak i rekkene, det er var fryktelig tett i toppen..
Heldigvis for meg stod snille Kari på sidenlinjen og fikk filmet med mobilen sin :)


Vi hadde også kurshelg på Sem med Lise-Irene, hvor vi fikk jobbet videre med handling. Må passe på hele tiden og holde kontakt for å unngå store svinger eller off-course hinder, også sliter vi med slalominnganger i vinkel fra rett side. Dette må jeg få trent inn, og kanskje bare sette opp 2 pinner og sende til...


2 kommentarer:

  1. Godt forslag med ett innlegg i måneden, men hvor finner jeg november, tro....

    SvarSlett
  2. Hehehe, ikke alltid jeg følger planen vettu :-) Hoppa over april ser jeg også nå...

    SvarSlett